haha..duduk kat luar rumah ditemani lalat besar2..

bisimilahirahmanirahim...
Assalamualaikum..
peristiwa yang sama macam semalam...
aku kena tggu dekat satu jam duduk kat luar rumah
yg penuh dgn lalat pastu panas
pastu bateri phone kong
tak dpt nak tepon tuan rumah
supaya balik cepat sikit
sebab saya yg manis ni dah terkunci kat luar rumah
!@#$%^&*(bukan mencarut ea..aku tak suka org mencarut tau..dosa... haha)
senyum....senyum..
yes aku senyum
tuan rumah sampai aku masuk dalam bilik
kunci diri..
jam dah dekat pukul 2 lebih...
zuhur tak buat lagi..
otak mmg letih nak mati
then..dengan segala hormatnya aku tertidur
hehe..pastu kaklong balik dan kedengaranlah ayat sinis yg berbunyi...
"Alah2 penatnyer dia..."
pergh!! sabar2...jgn layan...
bangun solat..
duduk diam2 dalam bilik tak kua2...
bila tuan rumah keluar pun tak sedar...
time tu malas nak cakap dgn sape2...
duduk baca novel lagi bagus....
keluar bilik lepas asar...
sebab perut dah berbunyi lagu colbie cailat...
layan kan perut..
tgk rumah sunyi semacam...
eh, semua duk pakat keluaq ke??
lantaq lah ade aku kesah..
tup..tup..tgk
tv terbukak mereka terdampar di depan tv...
hish2...pembaziran sungguh..
kaklong tetiba bgn gi semayang...
pastu...
'eh aku keluar gi skola ade koku'
aku angguk..on lappy layan blog lagi bagus..
ceh gaya macam mengajuk je...
blah lah kau...
hehe..dah2 lah tu cepatlah ubah mood kau..
yes sir..
dah tak tahu nak buat apa ptg ni...
semalam dah lah teringin duk nak minum coppucino..
tak pa lah..minggu ni bulb ajak keluar jumpa...
nak bagi aku tenang kan otak yg kureng 2 3 hari ni..
haha...
bulb kata..
kita kasik refreshing otak kau tu ea..
haha..bulb mmg pandai pujuk aku..
thank ya kawan...
oh ya.. mulai hari semalam aku telah melancarkan perang
dingin dgn aye..
jadi lepas ni aku tak nak ckp dgn dia sampailah
dia mintak maaf kat aku..
belagak punyer mamat...
kau tgk sape yg kalah nanti...
haha...
sudah2 lah tu..
baik kau pi buat benda yg berfaedah sikit..
hehe
okai2
off ya kawan semua
jumpa lagi
Insya Allah
************************************
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku