Empangan pecah lagi...

bisimilahirahmanirahim...
Assalamualaikum...
empangan cek pecah hari ni..
haha..normal lah tu...
minta ubat awal2 nanti mesti dapat..
lambat2 susah sebab tak de yg nak tolong kan...
abang2 dah tarik muka bengang..
mak mmg dah tak nak layan dah..
kaklong angkat kaki masuk bilik..
so cik kak
you're alone..
alah esok2 dalam kubur sorang jugak kan...
=)
kuatkan hati k...
jangan pikir bukan2..
Allah kan ada...
Allah nak bagi hati kau reda sikit..
malu?
mmg pun..buat masa ni buat tak tahu jelah..
jgn pikir pasal org lain..
pikir pasal masa depan jelah..
ingat kan pesan arwah abah...
=)
i wish abah was here..
kesat air mata yg dah berlambak ni..
pujuk supaya aku tak nangis lagi..
yakinkan hati aku bahwa dugaan Allah tanda Dia sayangkan aku..
dan akan cakap..
anak abah pandai, bijak cantik dan sangat tabah..
ingatkan surah al baqarah ayat 286..
Allah tak akan membebankan hambanya dengan sesuatu yang tidak terbeban...
ya.. abg jajak cakp aku sombong..
ya..kaklong cakap aku pemalas..
ya.. mak cakap aku tak guna..
but abah always akan cakap..
you gonna be seorang gadis yg sangat2 berjaya satu hari nanti...
abah ada untuk kuatkan semangat kan..
tahan semua perit kat dunia sebab arwah abah..
jgn pikir lain lah..
takpe kalau org tak kisah pasal kau..
at least kau pernah ada abah yg tak pernah beza kan anak2 dia..
yg sayang kau..
kan.. senyum..jangan tak senyum..
Allah sentiasa ada untuk semua..
kan...
okew now.. kau kena kuat...
demia arwah abah tau...
lupakan jelah anasir2 yg menganggu kau..
anggaplah mereka tu khayalan semata..
tak wujud pun..
okew?
now dah boleh gelak..hahahahaha
hati kena ceria..
masalah semua tolak tepi..
nanti buruk muka kau yg manis ni tau...
haha
perasan giler..
alah kalau aku tak puji sape nak puji..
org sekeliling tahu perli je..
kan2...
hehe...
dah lah tu..jgn nak buat sad story lagi..
hidup perlu di teruskan tahu..
jgn nak lemau sgt lah
=)
okew jumpa lagi lah ea..
Insya Allah
**************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku