datang ketidak warasan aku...

bismilahirahmanirahim...
Assalamualaikum...
menulis..
menaip..
membaca..
bercerita..
berkata..
bersuara..
bercakap..
-____________________-

eh?? awatnya???
hehehe..
today..saya cuma membuang masa..
oh yeah?
memang le..
ikut jadual
hari ni melawat tadika
tapi disebabkan kata2 mak pagi tadi
terus aku batalkan niat aku
sebab? malas aku nak bertengkar ngan mak aku..
buat tambah dosa je..
(awak2 kat luar tu jgn lah bergaduh ngan mak ya)
so ape boleh buat
tgk tv jelah..
on9 pun bosan
kerja berlambak
tapi tak dapat nak buat
mcm mana..
apesal??
dah tu aku tersekat dalam rumah ni...
semalam dah lah kena sound dengan kaklong
aku ape lagi
diam jelah...baik aku duduk diam2 dlm bilik aku
tak ganggu org..
biarlah korg nak cakap aku ni berlakon ke ape ke..
sukahati aku le....
paling tak pun semalam kuar tgk showdown
sedih sbb walawei dah terkuar...
sob..sob..
semua duk pakat kutuk aku
ape lah..suke hati aku lah nak suke dgn walawei tu...
cute ape..
hehe...bak kate isma
hensem lagi dak Aye..
ceh aku balas hensem lagi .............aku
hehe..
lepas tu je minah tu nak angkat kasut baling kat aku
haha..
sesak nyer...
barang tak habis beli..
baju tak habis packing
medical check up pun tak buat lagi..
pening2...dah lah sorg2 nanti...
takpe2 Allah kan ada...
haha..
okew korang
aku nak blah dulu
oh ya..
tak de pape lah
hehe
jumpa lagi..
Insya Allah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku