alhamdulilah..becoming student again..

bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum..
hari rabu yg indah...
poyos punyer budak..
hehe..hari ni pi daftar kpm


hurm..nmpknya di sini lah saya tercampak..
hehe..
pagi tadi punyer lah kelam kabut..
bukan aku kelibut
mak aku le..
dah tu baru separuh jalan
sandal aku pulak buat hal..
kan dah timbul masalah
tapi masa daftar duduk kejap
abg tu tulis tanyer kos ape
then, done
bayar kat atas ea dik..
tu je?
pelik betul
tapi kan mmg macam tu agaknya
okew lah aku pun cm on je..
tapi Allhamdulilah sebab semua berjalan lancar
dpat jugak sambung islamic banking
hehe..cita2 nak sambung belajar dah tercapai
starting today kenal sturggle..
dah tu sorg2 lak tu...fara tercmpk kat air molek
zati pun sama
mmg nasib aku lah..
sudahlah mcm tak biase pulak..
kata kaklong kau nak merayap kemana pun mak nmpk
silap2 kejap2 jumpe aku..
kejap2 jumpa mak..
kejap2 jumpe abg2 kau
hehe..
nak buat cmne..
mmg nasib aku lah..
tapi yakin ni nak study kat situ
nnt 3 ari bulan daftar masuk..
and finally saya bergelar pelajar kembali..
kaklong kata macam skola je..
duduk ostel pun tak de effect sgt pun..
hehe..entah2 kejap2 kau balik umah
hehe..umah dekat..papehal senang nak jumpe..
haha poyos punyer budak..
okew..skang ni kena buat segala list untuk diri ni..
karang tak pasal2 kena membebel lagi..
oh ya..dah bace dah cerpen saya?
amcam okew tak?
hehe..harap ada yg sudi komen..
okew lah malas nak tulis lelama...
hehe..dah petang ni
esok kita sambung lagi
Insya Allah
****************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku