sambutan hari guru tahun ni..hehe

Assalamualaikum..
semalam kua gi skola sambut hari guru..
tapi tak lame..sebab isma ade prob sikit..
so terpakselah aku teman die berambus kua dari skola dgn cepat..
x sempat nk jumpe cikgu2..pun..
ape punyer anak murid lah...haha
teruk punyer budak..
pastu gi jj..makn2 nak gi wayang pulak
teman si isma le jumpe fikri...
pastu mase nk tgk tu...jumpe elly ngn teha..
mmg sekaki le kitorg...
duduk sebris..belakang sekali...
isma masuk dulu ngn fikri..
time tu aku lambat sgt sebab tgh lunch dgn izzat ngan fazira ngan putri..
pastu blah smpi isma suruh masuk...
si elly ngan teha kelengtong aku ...
ceh..tak gune punyer kawan..
percume je aku jadi bahan...
then tgk cite dark shadows...
johnny depp..
haha
mmg ohsem...
(cite tu hanye untuk 18 tahun ke atas ea..)
tergelak2 kiteorg tgk...even die cite hantu..
ataupun cite puntianak...
tapi mmg lah..bantai gelak je..
isma dah bosan... terus cari port tido..
fikri pun same...2x5 cam isma...
dlm2 tido tu...sempat lagi main mjc..
ape le...
aku ngan teha mmg layan gile lah...
bising jep kitorg...
org lain pun tak memekak cam kiteorg...
haha...
fik siap sound aku suruh diam...
sorry le..dah kelakar..mmg lah aku bising jep...
meet isma semalam..mmg semua cerita lah kua..
macam2... jumpe fikri...kasi chance le...
haha..nak marah pun takleh..
hehe(paham kan)
nasiblah aku percaya nak lepaskan isma pade si fikri tu...
cuak semendang aku nak lepaskan dia
sorang2 mase nak solat...
hish2 dah lah hari tu kena rompak..
cuak betul aku ngan isma ni...
tapi nasiblah kiteorg sampai umah semalam...
yelah..pak cik bas tulah..dengki tak nak bagi aku naik bas...
isma lak bas die mane tah dah sembunyi...
geram jep..
lepak punyer lepak smapi kul 7 baru mak amik aku
hantar isma( aku tak berani nak tinggalkan dia)
pastu aku blah...sampai umah...
siap2..pastu terus tdo...
malas nak pikir ape...
tapi hari ni lah
ade org bagi hadiah sambil wish
" selamat hari guru!"
haha..ohsem...
terkejut kejap...
pulak tu yg bagi si iskandar nakal tu...
mak aii...siap tanyer awak beli kat family store ea...
die pun angguk...
haha...
hari nilah mmg pecah kepala aku jage budak2...
esok lagi lah
mak idah kalau tak kua ospital
mmg mati aku nak jage budak2 tu...
pengsan2....
haha...
berdoalah semoga budak2 tu tak menyusahkan hari aku
haha...
sengal jep..
takpe Insya Allah..semuanya akan okew...
btol tak?
hehe..
okew lah out dulu
jumpa lagi
Insya Allah
****************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku