It's May..

Assalamualaikum....
sekarang dah bulan mei...
baru perasan yang aku belum lagi bercerita tentang mei kat korang
hehe..
macam best je dengan mei ni..
hehe...
kalau dah masuk mei otak selalu pikir cuti pertengahan penggal...
tapi skang pikir bila nak sambung belajar
cuti lama ni...
haha...
bulan mei bulan kelahiran abah
29 mei 1953...
selalu time ni mesti cuti skola...
then semua org ade kat rumah....
sweet memories...
hehe...
pagi tadi masa bangun subuh...
satu peristiwa datang menjelma.....
waktu tu rasa macam nak menangis je...
bila kita rasa doa kita dah di makbulkan Allah
walaupun sekejap...
rasa syukur tak terhingga...
dari pagi sampai sekarang ucap syukur tak henti2..
syukur sgt2...
semoga Allah kekalkan hidayah dalam diri dia...
dan hari ni... Allhamdulilah...
everything gonna be fine...
semua org tak de kat rumah..
abg jenol balik kedah...
kaklong balik pasir  gudang
abg jajak pergi program kat mana ntah..
mak macam biasa...
oda ade progam anak yatim....
home alone...
semalam anta abg jenol kat MC pastu pegi beli lauk kat tesco
tengahari tadi kaklong dah gerak pergi pasir gudang
abg jajak pagi2 lepas mak keluar dia dah gerak...
nampaknya...kalau abg jajak stay dekat kem dia
aku ngan mak serta oda jelah
kat rumah...
malam ni kena kemas bilik
esok tingkap dah kena bukak...
habislah bilik aku nanti...
haha....
biarlah..sementara je..
hari ni banyak termenung...dari berfikir
sebab? entah..hati rasa berdebar-debar je..
cuak tak habis..tapi tak tahu ape yg aku cuakkan tu...
hehe..
biaselah..biarlah malas nak berfikir...
okew lah
out dulu..
malas nak lepak depan lappy lelama...
(pelik2 je aku ni)
hehe..
jumpa lagi
Insya Allah
********************************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku