hari ini...

Assalamualaikum...
hari selpas keputusan upu keluar...
okew..senyum....
mmg lah senyum...
pagi2 dah dapat call dari fawziah... soalan yg keluar dari mulut dia
' kau daftar hari ni pukul berapa?'
mak aii... pulak la aku daftar form 6...
terkejut aku dengar...
sorry my akq cun...adik manis tak sambung form 6...
kaklong adik manis tak bagi...
cakap2 bebel2...
die dah ready dah nak pegi skola
aku? masih lagi terperuk kat rumah
bak kata kaklong...
' kau duduk lah dekat tadika tu..'
hurm...senyum...
tapi mungkin ade hikmh Allah bagi dugaan ni..
lagipun mak mmg tak nak aku sambung cepat2
mak oteh pun risau tak de org tolong die kat tadika
so cik nisrina, agak2 apakah keputusan awak...
ikut hati saya lah kan...
tadi dah pergi daftar kat stpm...
3 week kemudian aku lari cabut kat high skool ke...
munshi ke...
sambung akaun...
tak sanggup aku nak berlama2 kat mghs...
mmg lah kawan2 best2
tapi pentadbiran yg kureng...
masuk form 6 kena pegang MPP
tak kuase aku...
form 6 dah lah bpe kerat je...
kan...
so..duduk jelah kat rumah ni...
jgn risau...
bak kate bell...tggu org masuk minang jelah
haha...
sape nak masuk minang aku
ah sudah...
jgn masuk bab tu...
nanti sakit hati jugak lah...
hahaha....
so....tadi jumpe syaf...
lepak2 bebel2
time kanak2 tu makan...
so mmg agk lama lah...
lagipun syaf sorang kat rumah
esok aku nak kacau dia lagi lah
ajak lepak tadika pun best jugak...
kan... tunjuk skill sikit kat dak syaf tu..
haha...hish2...
riak..dosa2...istighfar2...
sudah lah...
baik kau pergi  buat apa2 yg patut...
macam masak ke..kemas rumah ke..atau buatt kek ke..
tulah mood terasa nak buat kek...
macam menarik..
okew lah aku nak baking lah
korg semua have a nice day okew
jumpa lagi
Insya Allah
**********************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku