aiskrim..aiskrim come to umi

Assalamualaikum...
pesanan dari sahabat kepada sahabat yang lain....
" aku tegur kau sebab aku sayang kau bukan aku cemburu dengan apa yang kau miliki "
dan aku hanya tersenyum...
teringat akan situasi tu...
haha..
lame!
sudah2 jgn bobok....
itulah ntah angin ape entah yang merasuk hari ni...
tetibe rasa macam nak melantak aiskrimlah...
alahai...mana kau nak cari aiskrim ni..
kaklong kate nak ajak kua cari barang
last2 die pergi sendiri..
ni nak marah ni...
malas lah tu nak balik umah
alah...duduk lah kau mengadap lappy ni sampai
abg2 kau mengamuk ea...
hehe...
take look this...hmm...
yummmy........
mmg mengancam lah...
kalau dapat join sekali dengan donut oreo...
lagi nice...
sudah....
pasni mmg lah..
ade je mase aku nak buat aiskrim lah..
haha..tak pun kalau melepak kat kedai..
mestilah aku pi makan aiskrim kedai cik din..
habislah...mmg bahan gelak cik din je jawab nyer...
haha...
x pe2 nanti lepak2 ngan budak2
nak je aku angkut dieorg pi belanje aku aiskrim
haha..lagi2 isma...
senang hidup aku
haha...
so aiskrim..aiskrim...come to umi...
haha..
sudahlah...
dulu org suruh buat aiskrim tak nak...
haha.. malas lah..
tulah besarkan malas dia..
okew...
maaf ya..
sudahlah tu..
sekarang masa kita untuk pi jalan2 amik angin
cari idea..
pusing2 mana2 kedai...
okew...semua
pasni kalau makan aiskrim
ingat2 sikit saya yer...
haha
baik pergi dulu..
jumpa lagi
Insya Allah
**********************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku