tepu kejap..

Assalamualaikum...
salam jumaat sahabat semua...
apa yang awak2 buat di penghulu segala hari?
kerja? makan2 ke? jalan2?
hehe...
hari ni balik2 je online..
mak tak de..
so tak de lauk... maksudnyer oda beli lauk...
kaklong dah kua...
abg jajak baru nak bangun...
ingatkan nak kua esok... tapi macam malas...
sebab? malas lah...
haha...
tapi nak jumpe bulb jugak
=(..
nak jumpe isma...
dah rindu sebenarnyer... tapi tak nak cakap ngan die
haha...
banyaklah kau...
susah tau nak ajak isma kua...
asal aku nak jumpa je..
die taknak... malas lah.. ape lah..
banyak tau alasan dia..
macam aku tak tau cik kak seorang tu..
tapi nak buat macam mana
sepuluh kali dia kata tak nak
aku nak kan jugak...
samalah kalau sepuluh kali aku tak nak
smpai 40 kali dia suruh aku nak...
si isma sorang ni tau...
payah betul..
payah2 pun ni jugak yg aku paling sayang...
adoai...
cik kak ni nak pujuk kena pandai...
setakat biase2 ni.. tak de dia layan
hehe...
seronoknyer kalau dapat masuk U sesame ngan isma...
dah lah kami2 mintak kos yg same..
mesti happenning gile...
haha...
sejak akhir2 ni otak kosng
tak pat nak tulis pape...
semua tergantung...
otak nampak cam beku
tak leh nak wat pe lah
agak2 nyer angin tak masuk lagi lah tu..
tersekat dlm rumah ngan tadika je..
sebab tu lah kut...
ingat nak kua petang ni..
tak de sape nak teman
esok cam malas..
tgk jelah nanti macam mana..
malas nak pikir....
ngadap laptop je lah bagus..
main game best lah jugak....
kan2...
kadang2 org tgk aku mesti tak percaya aku ni
kaki gamer...haha..tapi aku bukan lah kaki gamer macam bro2 aku
taka biase2 je... tak boleh lawan oda...
die kan pro...
hehe..
aku ni takat novel, komik, game biase2... okylah
GEMPAK tu mmg tiap2 keluaran aku beli...
mane boleh lepas..
kaklong duk bising je..
duit aku habis kat situ
hehe...
aku mmg.. tapi lantak lah
dah aku suka nak buat macam mana...
aku bukan kaki shopping baju kasut bagai...
setakat komik tu mmg lah..
kalau keluar no 1 yg aku cari..sah2 lah kedai buku
bukan tgk baju
kalau nak beli tu semua
bile sampai time je..
macam kasut dah kopak ke..
jam dah mati ke..
baju tak tak cukup ke...
hehe..
tu pun kalau nak beli
haha...
kalau tak mmg kasut org lain lah aku kebas
bukan gi mana pun
sengal kan?
ikut suka kepala sendiri je
mana tak mengamuk kaklong tu..
sudah2 insaf sikit ea..
buat2 le taubat..
okew lah semua..
tetiba teringin nak tidur
haha..sengal
off dulu jumpa lagi
Insya Allah
*************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku