dulu...kini..esok????

Assalamualaikum...
lalalala...
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalaallalalalala
ni dah kenapa ni..
hehe...
masuk air di pagi hari..
haha
tgh pikir ape sampai jadi sengal ni...
haha
pikir masa depan...
bila nak sambung belajar...
kat mana nak sambung...
boleh ke  bawak...
banyak sangat berfikir...
dulu mase amik result tak de plak rasa cam ni...
sudah..
ni fb punya pasal lah...
(salahkan fb pulak)
semua duk update status pasal sambung belajar..
nasib aku ngan isma sehati sejiwa
sesama nak sambung banking
kalau tak mmg mati kutu aku pikir...
kaklong nampaknyer mmg suruh pikir sendiri...
so nampaknya aku lah kena perah otak buat keputusan sendiri..
sebenarnyer mmg dari dulu pun
ppepun nak refer kaklong...
dulu pernah je buat keputusan sendiri..
tapi semua keputusan tu di tolak mentah2 oleh mereka2 yg bergelar keluarga
mau aku kena bebel berminggu2..
then... since tu semua benda mak n kaklong yg tentukan...
so..that why aku tak banyak choice dalam hidup...
but now... aku dah pun berumur 18 tahun..
so kaklong bgi sikit kelonggaran...
biasalah dah besar...
ceh, poyo jer...
sebenarnya istilah bebas dari keluarga hanya apabila kami2 berumur genap 21 tahun..
tu peraturan yg arwah abah tentukan..
lepas umur 21 kau nak buat apa buat lah...
abah takkan halang..dan sesiapa yg nak halang mestilah beri sebab...
dahsyat tak?
tapi dah berlalu... walaupun aku mmg pegang semua kate2 abah
tapi peraturan tu dah tak nampak lagi..
senang cite mak dah tutupsemua peraturan tu
dengan kuasa mandatori yg dia milki
sekaligus membuatkan aku naik darah...
tapi apa boleh buat..
she is my mum... bukan mak org lain pun
so terima seadanya lah
okew..tutup cite tu..
so nampaknya kami2 kenalah berusaha sendiri..
tulah dulu org kongkong marah
skang org dah kasi bebas pun marah..
haha... lumrah hidup
manusia mmg macam tu...
tapi aku mmg tak kisah...
biarlah..lantaklah...malas otak ni nak berfikir
karang cakap aku ni selfish lah pulak
hmm..
okew lah korang cau dulu
rase macam nak main game lah pulak
okew dear
see u later
Insya Allah
**********************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku