Teman2 ku sayang....

Assalamualaikum....
hari ni saya nak cakap sesuatu...

haha... gelak pulak... sorry2 line putus kejap....
okew apa kata kalau saya cakap pasal
dia..
* wafa, sakani, aja, isma*

lepas tu dia
*bulb, opah, bulat, haziqah,izati*

then dia jugak
*dalila aka mawar, erra*

opps dia jugak

* shany dyana*

lagi adik manis ni..
* fara, isma lagi..*

ada lagi tak??
* mase tusyen akaun..*

oky lah tu... banyak sgt gambar....
rindunya kat die org....
okay.. memula nak cite pasal isma...
kalau cakap pasal isma mmg dah banyak kali aku cite kat korang kan...
kalau tak ingat cari jer entry aku yg bertajuk Isma Syahirah...
yalah kawan baik aku....
rasa2 aku malas nak citer panjang2 sebab aku malas lah
hehe... jgn marah ea...
aku sayang sangat2 kat isma...
dan aku sentiasa berdoa agar Allah sentiasa beri dia kebahagian dunia akhirat...
insya Allah...
then wafa... die one of isma bff
wafa baik.. dia tabah.. dia selalu pujuk aku
hehe... rindu nak kacau dia..
haha...
Aja. minah sengal ni...
tak pernah serius... kalau tgk dia serius mmg rasa nak gelak..
dia mmg selamba tahap tak ingat...
dan aku suka sangat tgk dia senyum..manis jep...
hehe
next oh dalam gamba tu ada sakani ea..
kenalah ikut turutan.. bukan ikut rasa sayang tau...
sebab aku sayang semua kawan2 aku.
sakani ni pindah masa kita owg form 3..
dia baik.. tapi kalau dia marah... janganlah korang kacau...
haha...
seterusnya..
cik opah, Farah Nadirah...
aku selalu bobok ngan dia... kalau pasal novel atau cerpen
dia lh owg yg aku cari...
dia pandai tau2.. kecik molek jep orgnya...
kalau tgk mesti tak sangka yg dia dah 18...
hehe jgn marah ea cik...
lagi.. cik bulat, Zalikha Hassan...
haha.. ni teman satu katil..
heh, jgn salah faham ea... dia katil atas aku katil bawah..
okay... aku suka berbual dengan dia..
dia selalu story ngan aku
dan aku selalu story ngan dia...
dia baik, comel, pemurah.. selalu belanja hehe
dan tak lupa dia ketua tingkatan yg sangat berdedikasi..
2 tahun kitaowg duduk bawah pemerintahan dia...
tak lupa dia biro displin... kat hostel..
rindu nak dengar dia marah hehe..
pastu haziqah..
ziqah ni kitaorg punya pengerusi....
hostel ni bawah dia lah..
dia budak kelas bio...
pandai.. rajin.. adil... saksama..
over pulak..hehe..
betula..kita kena jujur...
lepas tu... cek izzati. Izzati Syahirah...
minah lawa ni... ganas tak bertempat..
tapi hati dalam banyak taman...
tau...hehe.. dia keras...tapi hati dia mudah terusik...
bff dia  bawah tu...
cik shany dyana.... shany mmg baik.. dia t8 care semua kawan2 dia
kalau jalan2 dia mesti kira kwan di cukup tak...
tp selalu jep dia kena kan dak Bulb
Bulb. Siti Anisah...
bulb si comel... aku suka kawan ngan dia...
dia tempat aku nak ngada-ngada..
haha.. dia ta kesah.. tapi kalau kita org mmg selalu kena kan dia..
jahat tak?? aku syg dia! ceh, sengal lah wei
lagi oh bff dua org ni...
si dalila ngan erra...
dia mmg dari form1 sampai form 5
kawan baik.. tak pernah gaduh...
sentiasa tunggu antara satu sama lain
dia pujuk dia..
dia pujuk dia..
even lain2 kelas tapi hati tetap sejiwa...
seronok kan jadi dia org..
hehe
next si fara...
Farah Izzati Adenan...
aku mmg berkawan baik dgn dia...
tp selalu jep kita org gaduh...
lepas senyum balik...
dia ni sgt2 sygkan kawan dia...
dia tak leh hidup tak de kawan...
macam tulah..
haha... sengallh kau...
aku mmg sayang sgt2 kat kawan2 aku...
hidup terisi dengan dia org...
rindu korang sangat2!!!
untuk sape2 yg aku tak tulis dalam ni..
tak bermakna aku tak sayang kau...
cuma aku tak cukup masa nak tulis...
macam Farzana, Syaf, Atyn... aku syg kowg jugak...
bukan nyer apa... nanti aku tulis jugak pasal kowg...
okay? jgn merajuk...
korang semua aku sentiasa doakan yg terbaik untuk korang....
lagi2 untuk SPM kita...
kalau boleh aku nak masuk U same2 dgn korang...
barulah seronok...
hehe...
okay semua cau dulu...
pergi dulu ya..jumpa lagi ...
Insya Allah
****************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku