tanggungjawab? maksudnyer??? = 0

Assalamualaikum.....
couple of days...macam biasa otak masuk air sikit..
so everything jadi ta betul...
alah bila tiba satu saat semua benda buat macamlah tak pernah buat..
then..cube teka apa yg kau dapat?
ya2..habuan yg sangat menarik.. 
bila mana semua org menghembus anda... baik kan...
hahahaha..
betul! tu sebab semalam duk baca rooftop rant..
tau naper...
nak cari feeling sikit... come on laaa
trisy ngan jade bukan macam kau..
true... mmg lah.. tp cter aku ngan dieowg masih selari kan..
aku still boleh rase terbiar...
aku masih terasa bila di bandingkan ngan abg2 aku..
right? so nk kate aku di tmpt jade..yes..
nk kate aku di tempat  trisy pun yes.. even tak lah seteruk macam family trisy..
untungnyer aku sbb aku still ade sis ngan bro yg care pasal aku..
ya...sebab ape? kowg akn rase serba salah kalau jadi aku..
nk marah mak sebab biarkan je rumah ni kat tangan aku
yg satu hapak pun tak tahu...then bila wat salah kena hembus...
nak salah kan mak sebab selalu balik lambt gara2 pergi belajar mengaji smpi lupa ank kat rumah tak makan.. nak marah pun tak boleh...
mak cari ilmu... bukan mak tinggalkan kau sebab lain..
nak tegur salah... tak tegur kena marah...
bukan marah sebab mak pergi belajar... tapi marah sebab mak tinggalkan rumah macam ni..
then bila kaklong balik.. semua aku yg kena..
good! bagus kan.. apa2 aku yg jadi mangsa...
fine... nk marah pun tak boleh...
aku adik... die kakak... aku anak.. die mak...
besar kut beza... kalau member aku mmg dah lame kena hembus..
tak kisah lah kan nak buat apa pun..tapi as long kau jalankan tanggungjawab kau...
done okew..
malas nak fikir.... malas nak dengar org bising
malas nak buat ape2 pon!
biarlah... mmg salah aku pun kan...
aku ni ta sebagus mereka2 tu...
baik letakkn jelah semua kesalahan tu kat aku..
mmg salah aku kan... aku ni tak boleh nk buat apa2....
  terima seadanya... betulkan...
nk marah takut dosa...
tak tegur pun satu dosa...
sudah.... yg susah aku jugak..
so take a seat... tutup mulut...pekak kan telinga...
buatlah apa saja asalkan hati ni tak sakit...
bolehlah kut kira hari keluar dari rumah ni...
rumah yg kosong..
rumah yg tak macam dulu...
kalaulah arwah abah tahu.. mesti dia sedih...
abah, i'm sorry.... org tak boleh nk lalui semua ni...
tired being someone yg kena pikul semua sekali...
stop it!
gtg lah korang... not in da mood...
***********************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku