tak tahu nak bobok apa?

Assalamualaikum....
hari minggu... untuk kita biasenyer cuti...
tapi untuk sesetengah tempat skola dan berkerja...
tapi sebab sekarang cuti skola
ya.. budak2 pun cuti...
kecuali yang ada kelas tambahan...
haha....
hari ni kaklong ada kelas...
pastu mak busy ngan abg jenol
nak pergi keluar duit untuk abg jajak....
oda still demam...
dan aku ya... msih melepak depan laptop ni..
last night masa tgh tengok tv
adik buat fizik... kelakar bila dia mintak tolong aku...
haha c'mon bro, ko ingt muke aku ni teror fizik ke??
ko tanye le pak cik ni...
die kan teror...
hehe...
tapi betulah... markah fizik aku makin menurun...
paling teruk masa trial lah...
and aku gile hope untuk spm ni markah aku baik...
insya Allah....
Allah akan mudahkan segalanya...
wahai pemeriksa sekalian... janganlah kedekut markah dengan kami2...
hehe... bagi lah lebih2 sikit...
kami ni cuma minta belas kasihan sikit
haha... jangan but lawak lah....
aku dulu study cam ayam2 jep...
pastu bila final exam baru terkial2
cam poyo lah kau...
mmg lah buat byk latihan
pulak study ngan bulb memang masak lah...
dulu sentiasa stay up malam...
pastu kesan nyer aku tak boleh tido malam...
haiya... penyakit...penyakit...
bila aku boleh tidur dengan lena
tanpa ada gangguan....
malam tadi dah lah mimpi pelik...
ntah ape2 ntah mimpi tu...
malas lah nak pikir....
so aku tgh duk pikir skang ni aku nak wat pe???
oh! aku kena tulis satu benda
terlupa pulak...
macam sesuai jep nak menulis skang...
baiklah semua cau dulu ea...
jumpa lagi
Insya Allah
=)
*************************************
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku