melawat sepupu yg sakit...

Assalamualaikum........
pagi sabtu... walupun time aku tulis ni dah tengahari.....
sudahlah wei...
hehehehe..
semalam pergi tgk aye... kesian aku tgk die..
dua2 kaki die bersimen..sampai peha..
lutut masuk besi...
tangan kiri patah...
Tuhan jelah yang tahu time tu macam perasaan aku tgk die..
tapi aku still lagi senyum pandnag die..
bagi die hepi sikit..
time tu die tal leh minum ngan makan lagi..sbb bru lepas operation..
so kne puase kejap...
bile tanyer die tahu die ckp ape..
aku haus lah...
aku senyum jer..
sabarlah wei..tggu jap agi boleh minum...
then die diam jer..
nmpk sangat yg die berade dalam keadaan tak selesa...
pastu ramai pulak yg datang melawat..
byk pahala kan..hehehe..
then mase aku duduk sebelah die... sbb org lain duk sibuk cite pasal pak cik teksi tak gune tu..(sorry ea)
nurse dtg... suruh bgi die minum air..
ibu ckp.. awak nk minum tak?
die kate.. jom!!
sengalnyer sepupu... dah gaye jom macam nk pergi bercuti jer...
ibu bgi minum air zam2..
boleh nmpk muka lega dia..
hahahaha..
pastu hasif ckp lah.. die owg dah jumpe pak cik tu...
die owg terus je.. cari pak cik kat umah die..
kan.. hahahaha pastu die owg kate ngan pakcik tu pergi wat report then pergi jumpe pak cik aka abah aye..
tahu pak cik ckp ape bile tanyer nape tak tolong
alasan dia memang cantik
die takut masuk lokap....sebab anak die nk kawen bulan 5 ni...
aku mmg gelak lah...
kiteowg kate... family kite ni bukan kejap..
kalau pak cik ngaku sume setel cik..
dari pak cik duk lari2 mcm ape jer..
paling tak boleh blah  pak cik tu siap pesan isteri dia beli paper..
ade tak berita pasal budak mati accident...
aku cukup geleng kepala..
malas nk pikir..
at least aye okew.. cukup baik...
nasib lah muka dia okew.. tak ade calar balar..
stil juga macam tu..
hahaha
semalam mase kat hospital akid un ade..
sempat jer aku melayan si kecil yg sangat peramah tu..
jari asyk tunjuk..tu....
pastu sume org die heret ke sana sini...
siap main nyorok bawah katil..
hahaha..
bile kite suruh tgk Ayah Su die tak nak pulak..
tahu takut...hehehe..
waktu balik wish macam tu jer..
bro aku balik dulu. t8cre ea
dan aye punyer tgn kanan terangkt
muke tak boleh blah..
hahaha..
malam ni aku ade projek...
hehehe..
nk pegi makan ikan bakar....
hahaha..kalau tak postpone lah... sbb dah banyak kali postpone nk pegi makan
tk dulu lah mcm mana..
pape un aku bukan kesah sgt un...
hehe..
baik sume
jumpa lagi ea..
Insya Allah
********************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku