143.....

Assalamualaikum....
dedicate tarikh hari ni...
1432012....
hehe...
hari rabu yang indah... mesti ramai yang keluarkan...
biasalah... tyme2 cmni tiket wayang tgh murah...
haha..
sengal.. what happen today?
ntah...
hehe... kalau cakap apa aku nak buat...
karang sampai ke sudah tak habis...
kalau cakap pasal mimpi
mmg malam tadi aku mimpi pelik
ye lah... aku mimpi yang bercampur aduk
zaman high skool dengan zaman primary skool...
pelik kan... mimpi member high skool kat primary skool...
hahaha....
biasalah tu...
mmg pelik.....
tapi... semalam aku duk mimpi..
betulah... ari tu aku mimpi lelaki 1
esoknya mimpi lelaki 2
dan semalam mimpi lelaki 3 yang aku tak tahu siapa dia...
haha...
sengal!
dan aku mmg membiarkan aje lah....
rahsia Allah... kalau Dia nak tunjuk...
Dia akan tunjuk... tunggu masa jelah...
hahaha... aku pun macam malas nak pikir..
aku nak habiskan apa yang depan mata aku ni sebelum aku melangkah ke
next stage... argh!
aku gile cuak pasal result ni...
Ya Allah semoga kau memberi kejayaan kepada hamba-Mu ni... dan rakan-rakan ku...
ameen...

skang ni cuma boleh tawakal je lah..
aku bukan macam adik aku...
tyme2 macam ni lepak je depan laptop...
bila amik result mmg flying colour...
bdk genuis... aku budak biasa jelah..
tak sama macam dia org tu...
uma kali ni aku hrap sangat2 Allah beri aku sedikit kejayaan...
Apa pun aku trima dengan redha...
kalau ada rezeki Insya Allah...
kalau tak ada... nak buat macam mana...
Syukur dengan apa yang kita ada okay...
keep smiling...
baiklah semua mintak diri...
semoga awak semua mempunyai hari yang indah....
**************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku