selamat jalan semua...

Assalamualaikum...
hari ni Family Ibu dah selamat gerak pergi KLIA
so hari ni aku nak cite pasal dieowg...
Alhamdulilah... finally giliran dieowg plak pergi menjenguk rumah Allah
sumpah! mmg aku rindu nak pergi sana
kat sana mmg aman....
aku langsung tak pikir ape2 pon masalah
tenang jer rasenyer...
mmg rindu lah
rindu nak minum air zam2 yg sejuk tu....
rindu nak ngaji depan kaabah... semayang kat tingkat atas...
pagi2 lak tu pukul 2pagi aku dapat menapak gi masjidil haram...
Ya Allah memang rindu sgt2...
time tu rasa hepi sgt2....
hati pun senang
kerja pergi masjid, balik, makan, tido...
dan sangat2 seronok..
walaupun time tu tgh pikir pasal keje khusus akaun...
tp lantaklah
bahagia je duduk sana....
Tadi mase tgk2 dieowg siap2
seronok hati aku
macam aku pulak yag kena pergi...
dulu takut je nak pergi sana
tapi Alhamdulilah, Allah mudahkan segala urusan...



tapi tadi nak tergelak jer aku...
he3.. sempat lagi nak tengok tv ngan dieowg tu..
he3...
before gerak..sebab tak de owg masjid yg datang
cik leman suruh lah anak2 die azan...
ibu suruh aye.. aye suruh hasif..
aku senyum jep...
yalah.. aku tau die malu..
aku mmg bantai gelak bile tgk die kena cover muka die..
langsung tak pandang aku.. malu punya pasal..
dan cik leman pun cakap.. bukan tak biasa..
pastu untuk mengukuhkan lagi hasif pun cakap
kau kan sekolah pondok..hehe...
akhirnya dia pun meraup muka dia..
lalu die pun bang...
pastu cik leman suruh abg jenol bace doa...
abg2 aku mmg lah main tolak2...
last abg jajak yg baca...
akhirnya mereka pun selamat gerak....
dan tinggal si kecil akid...
hehe....
so aku pun nak bagi wish ntuk dieowg...

untuk Ibu:
doakan echa ea... dapat byk A's untuk spm...
doakn dunia akhirat echa....
echa seronok jadi anak ibu...

Untuk Along:
echa doakan Along jumpa apa yang along cari...
doa echa untuk kesejahteraan along selamanya..
semoga Allah buka pintu hati along..

Untuk Hasif:
echa seronok play with you...
dulu2 time kecik2
hasif selalu bela echa dari kena buli dgn aye..
thank bro.. echa doakn..hasif selamat dunia akhirat
jgn lupe doa kan echa
hehe..

Lastly Untuk sepupu aku yg terbaik
( baik ke???)
Hasrul aka Aye:
bro.. kau jgn lupe doakan aku tau2...
kalau tak siap kau...
mau aku tak cakap ngan kau bertahun2..
thank sbb selalu motivate aku time aku need someone..
sbb aku pon selalu mebebel ngan kau..
aku tau kau x suke org membebel ngan kau..
nanti depan jabal rahmah.. doakan jodoh aku tau2
hehe.. tapi ade sumthing aku nak cakap
thank b'coz kau selalu ade tyme aku perlukan kau..
ikhlas ni... hehe...
bro aku tetap doakan kau dunia akhirat kau..
aku harap kau boleh berubah..
kau baik dan kau seharusnya boleh menjadi lebih baik..
oky done! cukup aku bebel dgn kau..
hehe.. 

okew stop here.. blah dulu..
readers jumpe lagi
: )
*****************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku