Kesal kot...

Assalamualaikum...
hai awak semua...
sihat tak???
okew.. tak hari...
okay aku cuma nak cakap nnt sape yg join KSM...
sila lah bace next chapter..
hari ni aku dah berjaye sambung citer ni..
so kowg yg bace tu jgn lupe komen...
aku tulis pun kekadang rase ntah ape2 ntah...
tapi aku bersyukur sgt2 sbb ade owg yg sokong aku
so aku nak ckp trimas kat die owg tu...
aku hope dieowg sudi2lah ntok menyokong aku lagi...
pasni aku akan post ntok cerpen aku..
ak hope yg kowg sume akan suke...
cerita aku bukan sesedap mana..
cuma luahan hati aku sebagai seorang penulis..
dalam hidup aku... xbyk yg aku mintak...
aku cuma nak capai cita2 aku dah seterusnya hidup bahagia dgn rahmat Allah S.W.T
aku x mintak yg tinggi...
cukup sekadar sederhana dalam semua perkara...
x yah brg mewah2 ntok bahagia..
ape yg ada pun dah cukup....
cuma aku masih x pat bahgia yg aku cari...
aku cuma nak sebuah rumah yg penuh kasih sayang...
yg paham aku....
bukan aku nk selfish mcm die owg ckp...
cume aku malas nk layan die owg.....
ntok die owg... aku x ubah macam bdk yg tak senonoh
yelah.. bgi dieowg aku ni teruk..
x de matlamat hidup..
nk buat mcm mane....
owg nmpk aku macam tu...
bukan aku nak menidakkn atau mengiakan
aku cuma nk jadi diri aku jep...
salah ker??? agknya.. mmg aku tak layak kut nak dapat semua tu...
aku rasa kekadang hidup aku x ubah macam sampah
pada mata dieowg...
truk sgt ker... aku ni...
aku x leh ea.. nk jdi mcm yg aku nak...
aku btol nak hidup dgn cara aku...
mybe bgi dieowg aku x layak kn....
entahlah...
sampai bila lah aku boleh keluar dari dunia gelap aku ni...
perjalanan nak mencari cahaya ni payah...
payah sangat...
penuh pancaroba.... hidup... mmg mcm tu kan...
okew lah... aku rase mungkin aku kena lakukan sesuatu..
untuk ubah hidup aku...
bgi mak aku ni x ubah mcm menyusahkan hidup die....
aku mmg cmni... mungkin smpi mati pun org tak akan faham aku...
life is not easy right???
tapi itu hakikat
aku kena truskan jugak tak kita kat mana aku berada...
ape pon aku cume nak mintak doa kowg
agar aku berjaye dalam hidup aku...
trimas ya... aku hargai..
baiklah kowg
aku blah dulu... jumpe lagi
tata..
**************************************************
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku