aku anak abah!!

Assalamualikum!!
member2 semua dok cite pasal klaz memandu..
aku?? he3...
tgh mimpi ni nak drive kete
hahahahaha
blah lah wei...
pelik kn...
aku selalu wat sejarah dalm family
contohnyer..
semua bro and sis aku dok ostel tyme hig school
yelah walaupun aku dok ostel dulu
tp tyme form4 kn aku dok luar..
pastu mane ade dlm family
yg dapat result pmr truk cmtuh...
owg len kan 8-5 A
aku hampeh jep...
lagi mane ade dlm family aku lpas spm
x amik lesen...
kalaulah arwah abah ade
mesti die bangkang gile2...
Ya Allah, seriusly aku mmg rindu abah!!!!!
bagi lah macam2 bende kat umah ni...
satu pun takkan same cm abah
sbb Abah sowg je dlm aty aku...
x dew ganti
bile dah macm ni.. ape aku bole wat
hidup kene control lah der...
aku lagi rela kne control ngan abah
abah control aku cool je...
btol lah bro ngan sis cakap
aku terlebih manje ngan abah
fine kenapa? kowg jeles
mmg aku manje ngan abah
manje2 aku pon... kencing berak abah aku yg jage
kowg ade?? pe yg kowg tau
lepas tgn...
ohw dulu kowg asyik pkir kowg nyer susah
fine! aku x pena mengungkit semua yg aku buat
fine aku mmg manje ngan abah
tau sbb ape?? sbb abah sowg jer paham aku
kowg? ade... yg kwg tau
24 jam kutuk aku...
semua salah... itu salah.. ini salah...
fine!
aku mmg malas nak layan kowg
selame aku hidup aku cume harapkan kowg bela kau
tu jer.. tp ape kowg buat
kutuk aku 24 jam.. herdik aku tak kire mase
semua bende salah aku...
ape aku bole wat...menangis??
bosan tau tak!!! asyik nak nangis jer....
wei blah lah
aku tetap mcm ni
lantak kowg lah... kutuk ;lah aku smpi kowg rase pnat
aku x rugi ape pun
even aku pnat nk hadapi semua ni..
tp aku tetap ade abah yg sentiase jadi inspirasi aku
kekuatan aku ntok hadapi semua cabaran dan dugaan
abah je tau ape yg ade dlm aty aku
Abah, i'm sorry sbb x dpt penuhi permintaan abah
untuk jadi anak baik
owg tak mampu nak jadi anak mak
anak mak semua baik2
semua pandai2
semua dengar cakap
semua taat
owg dah lah x pandai
lembab, pastu kurang ajar plak tu
susah nak jadi mcm yg mak nak
susah nk jadi mcm owg lain
maafkan owg... owg btol minta maaf
tp owg cume bleh janji
selagi owg idop
owg tak lupe siape diri owg
siape yg ade ngan owg
mane asal usul owg
owg akan jage maruah owg sebaik nyer
owg akan capai cite2 owg..
owg cume mintak satu jep....
doakn owg...
owg tak kn lupe ntok doakn abah
abah satu2nyer owg yg sentiase  ade kt sisi owg
sorry abah,sayang abah kerana Allah S.W.T.
--------------------------
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku