nak sambung KSM...

hati ni selalu rasa sesuatu..
rasa apa??
ceh... wat lawak ta suda...
tapi kan... idup ni.. mmg mcm tu kan...
otak tepu kejap laa...
jap agi ank pergi sambung chapter8...
kowg jgn lupe bace plak au...
pnat aku tulis kowg tak bace..
ceh.. blah lah wei...
nak ngajuk2 plak...
esok nak pegi menapak kat stpm...
melawat dalm usia 18 thn...
he3...
takpe... poyo jep...
nak jumpe cikgu kejap
setel pasal upu..
pape un ak bukan kesah sgt
lepas abis bdk2 uh aku balik lah...
ari ni ak masak nasi lemak...
hmm... nasi x cukup garam..
he3...
sengal.. mesti kene gelak
dah uh.. ak goreng kacang x pakai minyak..
hmm si daniel cakap kacang mentah
amboi2...
sesedap kfc je die kutuk aku
nasiblah... mak ida cakap.. habislah nnt die report kat mak die
dak emil lak cakp
air manis...
aku buat air oren mmglah manis
ayoyo... handsome boy..
byk ckp pulak ea...
emil ckp... smlm die x nmpk ak pon..
he3.. handsome boy, semlm mane skola..
gelak jer aku tgk bdk2 uh...
dak farah cakap tak berhenti..
siap tanye mane esok iskandar dtg tak??
iskandar tu.. demam ari ni..
gi klinik..
teringat rafiudin yg pelat
die panggil iskandar..
tandar....
hahahaha
kelakar giler...
" bye2 tandar"
mmg si rafiudin tu pelat...
nak tergelak aku
aduh2... bdk2... sabar jelah layan jelah dieowg sume ni...
okylah cau dulu.. nak pergi update chap8..
bace tau2.. jgn lupe...
gtg
salam from
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku