high school time is over...

hari ni...
semua orang sibuk pergi skola kan2..
orang kata tahun baru... azam baru... baju baru... semangat baru...
untuk mereka yg sedang bersekolah
selamat ya semua...
moga2 cita kalian bisa di gapai ya...
pe stail cakap indon ni...
he3
terlupa plak yg diri ni dah habis skola
dulu kemain lagi
nk habis skola
sebab x larat nk mengadap pelbagai buku
yg mengandungi mcm2 bnde tu
haha
kelakar sebab skang sume sibuk2 nk skola balik
bile pkir balik
ya! mase fom 5 lah byk bende yg jadik
dari awl smpi akhir
mcm2 jdik kan2...
kalau cite mmg x habis
tp nk jgk cite..
okay nak mule dri blew ek??
mase bukak skola 2011
memula dpt dorm b1
dah syok2 menetap kat situ pulak
kena halau pergi dorm sebelah b2
alasan??
b1 dorm bdk TV
ak bdk ST cmpk sebelah
mmg memula nk duk ngan bdk klaz
tp lgi seronok duk ngan bdk TV
pulak ade isma, wafa, aja...
mmg da bomb lah
bile pindah ttp juga lepak sebelah...
mcm2 jadik
2011 menyaksikan ak jumpe balik ngan Firzana
yup. die bdk skola ak dulu
tp.... die buka Firzana yg dulu
byk yg berubah....
2011 jugak temukan aku ngan si Elly Nadhirah Hamdan tu...
si sengal!!
ha3 jgn marah ea elly
i gurau jer...
thn yg sama ak ilang kwn baik aku sendiri..
pelikkan kawan baik kita yg dah 5thn kenal luar dalm
tp x caye kat kite??
nk buat cmne kite tak boleh pakse...
mcm yg aku slalu ckp
aku tak akn tinggal kan kwn aku kecuali bile die tak perlukan aku
yup.... die tak perlu aku
so what for aku nk berdiri mcm tunggul sebelah die..
so ak cari tmpt more selesa ntok ak perhatikan die..
hmmmm....
thn high school yg penug sukew dan duke
hidup yg penuh pancaroba
duri melingkari
tp... senyuman tetap di hati...
beranilah hadapi semua benda
supaya hidup kita
Insya-Allah
diterangi Nur DIA
okew????
jgn complicated kan idop kita
sederhana je dlm semua benda
so frenz....
 take a seat
put a smile...
Allah itu Maha Adil
DIA tak beban kan hambanya
dgn sesuatu yg kita tak mampu nk pikul
come on lah
hidup bukan sekadar ketawa
perlu ade semua
rencah kut... brulah sedap
okay semua
gtg...
nnt ak tulis lagi ea..
bye2
salam from
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku