Cerite di tadika ari ni.....

btol pnat lyn kerenah bdk2 ni....
ha3.. x sangke dah 3 ari aku jdik tukang masak x brape nk terhormat
mengganti mok oteh yg kne jge kak siti ku yg accident...
x pew2... ak mmg suke...
suke ke... hari ni je dekat 3 kali aku sapu dapur
sbb?? si iskandar dengan emil makan sepah2... boleh plak dtg dapur degn muke selambe
'kak, nak air dgn roti.'
he3... bdk2... biaselah
padahal bru kejap tadi dieowg mencekik nasi goreng ayam yg tawar tu... he3..
tak cukup garam... bak kate kaklong... sah2 lauk ostel
ak bantai gelak jelah...
alah... biaselah tu... bkn x seronok
mmg best.... ak suke jep tgk muke emil tu
so aku bgi name die handsome boy...
suare plak kecik aje...
mmg chumil....
takpe2... menu esok
sarapan... biskut+air milo
minumpagi......nasi+ayam masak kicap+sup sayur(lobak+kubis)
hmm....... masak aku besok
wahailah kanak2 korang mkn jelah ape yg kakak masak ea...
nasiblah kowg... nasib tak komplen... bgus2... ni aku sukew..he3
lepas jep bdk2 tu blah aku dgn senang ati menengok princess hour... he3
mak ida dok gelak kt aku... mate nk terkatup.. ngantuk nk mati...
pastu kaklong blik g tmn die membeli brg dan melawat makcik yg jatuh macam kak siti
kesian... nasiblah x pape...
tulah dah sampai malang memang x ckp...
mlm ni plak mak bagi ayat baru
L.J.O
pe menatang lah tu... hehe...
Laptop...Jahanam... Orang....
hahahahahahahaha
ditujukan khas ntok oda...
knape??? sbb die kne mrh gune laptop
hahahahaha
ak dgn abg jenol dok gelak...
hahahaha mmg lawak...
bilew oda tgk kaklong main game
trus jer... LJO!!!
oda dekat ngan aku lgi sekali mak jerit...
aku gelak jep....
mmg kelakar....
okewlah... abg jnol kate mlm ni die ade match
maksodnye.... sila berambus... aku nk main game
okew2 saye phm...
baiklah awak2.... kite tggu ape lah bdk2 tu nk wat kat aku ea
okew bye...
salam from
Nisrina Syaurah..

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku