perasaan aku.....

klu bufday mesti hepi2 kan

tp ari ni same mcm hari2 lain

takde beza pon

nobody wish me at home

rasenye klu ak x de fb mesti x de owg wish kn2

alah biasalah

semuanye kan

aku dah lali

berharap ntok hadiah????

mimpi lah kak oi!!

hahaha

mmg ak suke berangan

so dri mlm tadi

ak dok berangan yg family aku akn wish aku

tp hakikatnya

mimpi tinggal mimpi

ak dah biaselah

waiting 4 wan

lgilah

hasrul???

2 x 5 = sameje!!!

skit hati????

bolehla

tp lom nanges ag..

rileklah

dah biaselah dear

tarikh ni tarikh keramat aku

sbb tiap2 thn mesti aku nanges punye

ceh berlagak

so kite tgk cm ne

senang ke susah

jadik aku

tp tu hakikat yg aku kne telan

oky2 lah kowg

ak nk teruskan hidup mcm biasa

macam hari2 biasa

ok dhaaa...

salam

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku