kembalikan senyuman BFF aku!!!

blew aku tgk2 blik blog2 member aku
ak rase ak pling ske blog isma!!
npe?? sbb.........
ntah. he3
seje2 jer...
sejak exam ni mcm2 jadik
entahlah..
tp tu belakang cer...
sbb today ak nk cite2 psl
ISMA SYAHIRAH ISA
merangkap BFF aku la an
die mmg bdk yg baik
tu ak x nafi an
dia syg sume kengkwn die
act. ak x pena gaduh ngan die..
percaya?
percayalah...
even klu mrh pun x tak akn smpi tak tegur
percaye??
percayelah
but... since die kene tipu
dgn boys yg tak guna tu..
(mksdnye lebih dri 1)
diowg tu dh buat my frenz
jdik playgirlz
tau die tak tetap ngan sowg pun
start tak setia
mainkn byk lelaki
argh!! npe kwn aku jdik cmtu
comón lah der... jgn sbb merke2 yg x brape nk bertanggungjwab tu
ko jdik cm ni..
skang aku cume mintak sowang je tlg aku
sbb die je bleh bgi blik
senyuman kawan aku tu
psl!!!! ntok
ENCIK MOHD FIKRI
psl bgi blik kwn ak yg dulu...
ak tau klu kau x wat die cmtu
die mesti x jdik cm skang
ko nk mrh sbb de ade pengganti bru??
psl lah wei
seribu pengganti pun
blom tentu die syg dieowg cmne die syg at ko tahu!!!!!
psl aku mintak
at least jdik kwn die blik
jgn tinggalkn kwn aku cm tu
tp ak tau sekadar mimpi kn
ko pn dh bahagia ngan awek tampin ko uh..
x pe .. ak doakn ko terbukak aty nk tlg aku
psl ak akn hargai gile2 klu ko
dptkn blk senyuman kwn aku tu
ak hope ko tahulah
papepon Allah sentiasa dgn aku
so DIA akn tlg aku kn
okylah
aku rse ckup smpi sni...
biarlah takdir yg tentukn
mybe ade yg lgi baik ntok isma
rahsia tu cuma Allah je yang tahu
kite cume leh merancang
pape un ak sentiasa doakn yg terbaik ntok isma
kembali senyuman ikhlas dia
oky stop here..
next entry x tau lgi blew
hanye Allah je tau
salam

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku