Hujan!!!

guess what??
ak balik dlm hujan
pergh! smpi je dpn skola
tyme2 tu le ujan nk trn
dan x kn nk tggu
kol bpe bru smpi
dan aku amik keputusan yg pling bjak dlm idop
meredah hujan!!!
hu3 percaye???
percayelh
tyme lgi brape langkh nk smpi umah
mak pun call
sorry mother hujan phone dh cmpk dlm beg
bru nk bukak brg.
tup mati pulak. mak ak dh off
hmm.. bru bkak pintu gate tepon umah dh bunyi.
adoi ai.......
hujan..hujan...
xpe2 ujan tu kan rahmat
Allah nk turun rahmat dia.
ok set
blik2 kne gelak lh
pe lgi owg kt umah mmg cri tpk nk kenan aku
pergh!!! kaklongnye soalan
" senang chemist kau"
oda nye soalan
" kau mest power an jwb tdi"
maknye soaln
" camne jwp soalan tdi"
mak ai.... pergh!
jawapan aku
hmm....hmm.....
mcm tulah
tau kaklong ckppe
nnt klu result mesti kau x sdey an
sbb kau pun bkn struggle sgt pon
hu3
hampeh....
sume mmg
adoi ai
tdi aku nmpk prgram bru
sejarawan muda
nk msk gak
tau kaklong ckp pe
klu sejarah kau A+ x pe lah jugak
pergh!!!!
lgi2 klu aku kut ckp bdk2 pgi amek law
mati aku kne uk smpi mati!!!
adoi ai
apelah nk jdik ngan idop ni
biarlah....
mase yg tentukn ape yg jdik
ak redha
pape pun all the best 4 ma life
ok gtg dulu
salam

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku