kesedihan yang melanda....

aku ade soalan...

kenape kite nk sdey????

sbb kite rase sedih????

membe ak ckp aku bdk yg tabah

aku jarang nangis

tp aku tetap nangis

just because i'm a girl

cam gitu?

mod aku selalu berubah

tgk keadaan

so org yg kenal ak

tau ak cm ne

an...

kowg rase????

kesedihan yang aku alami bukan perkara biasa

klu ade owg yang halang aku menulis

ta mustahil aku akn list kan die sebagai

enemy aku.... he3

bru2 ni membe aku sedew..

sbb....

ex dier ade kapel bru..

aku dah tgk pompuan tu..

oky2 lah jugak

tp bkn nk bakeup membe aku

yg pasti

membe ak lgi comeylah...

pompuan tu biase2 je

biaselh spe x sdey

klu owg yg kite syg buat kite camtu an..

tp utk aku lumrah idop

mungkin bkn jodh membe ak

ntahlah...

kdg2 Allah beri ita dugaan

sebelum beri kita khabar yang baik

so tu sbb ak x nanges ot...

tp aku pegang prinsip ak

jgn nanges sbb LELAKI

aku dah biase lah

klu sb lelaki sbb arwah abah je

or my bro...

owh lain? sorrylah

x masuk list lah

even kawan aku

or my kazen...

he3

sorry yer inche

x layanlah

he3

oky mase mmg selalu cemburu dgn aku

so ak kne blah

sebelum ade yg meletop kat sni

kowg nk tau pe??

alah bende biase

faham2 jelah

ok2 lah

jumpe lagi

papai

salam

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Bahagia cara aku

Day 24- A song that you have to danced to with your bestfriend