si oTak tEpU!!!!!

aku lah si otak tepu

atas alasan tu leh lah

aku bermanje ngan pakwe aku

he3

seronok ek jadik cam ni

perah santan sowg2

aku ras kowg pon tau an sape

pakwe kesayangan aku

he3

tgk da perah lagi

uit cik kak sedar diri sikit

alah... owg berangan kejap je..

ceh2 perah lagi lah tu

hampeh punye budak

wei ak nk ckp sikit ni..

yg ade skop tu

ulurlah sikit ak bosan dah ni

nk layan pakwe

die dah tak de almaklum

owg study klu tak

meti ade2 je story die

happy nye...... tetibe terasa bahagia lak

ceh poyo seh

ntah lah wei

kekadang aku rase ak ni over giller

tau nape ntah

rndu wei sumpah tak tipu

tapi aku tau dosa rindu owg yg bukan muhrim kite

tapi ak x leh bohong perasaan aku

pls kowg tlg lah aku

tarik aku keluar dari dunia khayalan aku ni

betul ke tak aku ni

sah lupe makan ubat

betul lah aku angau

gile pun ade

wei tolong lah!!!!!!

ok! stop it!!!

remember yg ko nk spm dlm mase 1 bln lebih ni!!!

psl fokus! just think about your future

kalau betul die tu jodoh kau

mesti kau akan jumpe die lagi

ok! dah toksah risau

ok just balik ke pangkal jaln

being yourself ok?

yeS! baru betul aku he3

ok end here papai

salam

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku