SamPai bLeW!!!!

sampai blew ak nak camni
seolah2 idp ak dah x de makne ag
mmg camtu ea!!
ak ni cam dah xde tujuan nk idop je
ddk x wat pape
x pkir psl mase dpn
xpkir pe nak wat pasni
hey! wake up lah
sampai blew ko nk camni
cube pkir psl mase dpn ko skit
ko nk berjaye kan
bangkitlah
xkan nk biarka diri kau dgn angan2
mat jenin
even mat jenin pown bleh sedar diri
aku pon pnat marah diri ak
pnat nk jalani idop cam ni
ntah lah
ak dah x tau nk wat camne ag
seolah2 yg ak dah x de mase depan
wake up lah ko nk berjaye kan
ak dah x tau nk wat camne ag
pe kate klu ak sdar diri skit
ehhhhhhh!!!!!!
ak dah bobok dah!!!
huhuhuhuhuhu
ok set!! mulai hari ni
ak kne bangkit kne sdar diri
lantak lah pe owg nk ckp
sbb....
AKU tetap AKU
hahahahahahaha
lantak kau lah
idop aku idop aku
idop kau idop kau
okkkk gtg
bye!...............
salam

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku