nAk bAliK!!!!!!!!

argh!!!!!!!
aku nk lik ostel!!!
blew bleh blik ni
bosan r ddk at umah
kne mrh tiap2 ari
bosan tau tak
even pon ak pnat at ostel
tp nk gak blik ostel
ni yg benci cuti lelme ni
tp pasni...... lpas SPM'
ak dah x pat lik ostel ag
ak benci!!!!!!!!
even pon ostel tu menyakitkan
tp umah ag meyakitkan
pasni ntah cmne ntah
ak x leh nk pikirkan
ape yg akan jdi kt aku pde mase depan
blew ak pikr2 kan lik
btol kate kaklong psl
lagu muda tu
kate die
ak takut abis skola!!
hehehe
mmg tol pon
ak tkut ilang sume mase suke ak
ak tkut ilang kegenbraan ak
tkut ilang kebahagiaan ak
bkn ak x bahagia at umah
cme ak x kan bahagia cam ak at ostel
selame ak idop at situ
tmpat tu ajar ak erti
sebuah kehidupan sebenar
ak blajar knal diri ak
yg sebenar
sape aku
kat ak berpjak
itu satu pengalaman yg sangat berharga buat aku
kerna ak masih igt pesan abah
pengalaman itu satu ilmu
yg kite xkan dapat at ne2
pon.........
tyme to go
byk keje yg menanti
salam......
 

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku