Day 23- A song that you cannot stand to listen to

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

Day 23- A song that you cannot stand to listen to

hailah
marilah check senarai lagu

Ya Ampunnnnnn
banyak sungguh lagunya
hahahahahahhahaha

1. Aiman Tina-Ku rela di benci
2. DSV- I am ME
3. Alif Syukri ft Sajat- Abang Nak Tegur
4. Nabila Razali-Pematah Hati
5. Wani Hasrita-Rintihan Rindu
6. tajul- Melamar rindu

separuh je ni
okay

first of all
aku bukan tak suka lagu2 kat atas tu
tapi aku dah muak, rasa menyampah dan paling penting
NEGATIVE impact yang besar pada hidup aku

aku jarang stress
tapi kalau tgh buat sesuatu
lagu2 macam ni dah seangkatanya datang menyapa
memang mintak penyepak lah jawabnya

aku tak kutuk penulis dia
jauh sekali penyanyinya

tapi tak semua lagu yang di jadikan hiburan tu elok
tak semua jugak lagu yang kononnya artis tu cantik dan hensem
bakal diterima

chill
Taylor Swift yang cantik tu pun kena kecam dengan lagu2 dia
Coldplay yang lagu best nak mati pun orang kata mengantuk
so
lain orang lain citarasa
dan rencah yang digunakan

my opinion
lagu2 putus harapan
yang kononya we live macam takde Tuhan
maaf ya
saya tak terima

ada je lagu yang kononnya merayu pada tuhan
yes of course its good

tapi kalau bab cinta je kau merayu dengan tuhan
bab lain?

sedarlah manusia
kita dah akhir zaman
dunia dah nak kiamat

Oh my
why am I writting this

============================

Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Ku Kira

Cerita Dia